با بهترین رستوران های استانبول آشنا شوید

تاریخ ارسال : 1400/08/29

کشور ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد به همین دلیل اشتراکات زیادی با فرهنگ غذایی مردم کشور ما دارد. مردم ترکیه به غذا و تغذیه اهمیت زیادی می دهند به همین علت غذاهای ترکیه تنوع بسیار بالایی دارند که این مسئله مورد توجه گردشگران با سلیقه های گوناگون قرار گرفته است. رستوران های زیادی در شهر استانبول وجود دارد که می توانید در آنجا لذیذترین غذاهای بین المللی و سنتی را تجربه کنید. در این مقاله به بررسی بهترین رستوران های استانبول می پردازیم. با ما همراه باشید.

رستوران نصرت

 این رستوران برای دوستداران گوشت گزینه بسیار مناسبی است. از زمانی که بنیانگذار آن نصرت گوکچه جادوی خود را در شبکه های اجتماعی پاشید، این رستوران دیگر نیازی به معرفی ندارد. اولین و معروف ترین شعبه این رستوران در شهر استانبول ترکیه می باشد.

جدیدترین سرآشپز مشهور جهان که به خاطر استیک های مرغوبش معروف است، شعبه های مختلفی در استانبول و سراسر جهان از جمله دوبی، نیویورک، ابوظبی، دوحه، میامی دارد. این رستوران به قدری معروف است که بسیاری از هنرمندان، خوانندگان، فتوبالیست ها و... برای چشیدن طعم استیک معروف به آنجا رفت. سبک خاص قطعه کردن گوشت و نمک پاشیدن نصرت او را به مشهورترین آشپز دنیا تبدیل کرده است.

رستوران نیکول

رستورانی که واقعا شایسته اولین ستاره میشلن ترکیه است، رستوران نیکول توسط سرآشپز آیلین یازچوغلو اداره می شود که تحصیلات خود را در مقطع دکترا در دانشگاه کمبریج رها کرد تا به دنبال اشتیاق واقعی خود یعنی آشپزی برود. او پس از پایان تحصیلات خود در موسسه کوردن بلو در پاریس، قبل از افتتاح رستوران نیکول با بسیاری از سرآشپزهای معتبر فرانسوی کار کرد.

منوهای خوش طعم از آشپزهای آموزش دیده در پاریس و تازه ترین مواد اولیه ترکیه طعم شگفت انگیزی را به نمایش می گذارد. این رستوران ویوی زیبا و دلنشینی دارد که با نشستن در تراس آن می توانید مناظر عالی از شهر را تماشا می کنید.

رستوران 360

همانطور که از نام آن پیداست، رستوران 360 استانبول نمایی 360 درجه از شهر استانبول را ارائه می دهد. این رستوران چشم انداز زیبایی از کلیسای سنت آنتین، تنگه بسفر، دریای مرمره و حجیه سوفیا دارد. 360 با منوی منحصربفردش انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای هر سلیقه ای ارائه می دهد. این رستوران که در طبقه آخر ساختمان تاریخی میسیر قرار دارد، مورد بازدید گردشگران زیادی قرار می گیرد.

موفقیت 360 استانبول بدون کارکنان پر انرژی امکان پذیر نخواهد بود. خدمات حرفه ای چیزی است که مهمانان در اینجا می بینید. همچنین ممکن است از قیمت های مقرون به صرفه در این مکان شگفت زده شوید. دکور زیبا و فضای آرام به مشتریان اجازه می دهد در اینجا احساس آرامش کنند.

اگر قصد اقامت در ترکیه را دارید حتما به سایت ما سر بزنید و  از متخصصان ما در این زمینه مشاوره بگیرید.

رستوران پهلوان

یکی از بهترین رستوران هایی که قیمت متوسط تری نسبت به 3 رستوران بالا دارد رستوران پهوان در خیابان استقلال استانبول است. در پهلوان می توانید طعم های مختلف آشپزخانه ترکی را با قیمت های مناسب پیدا کنید. خدمات خوب این رستوران نشان دهنده سطح بالای کیفیت در این رستوران است. کیفیت و تنوع غذا در این رستوران بسیار بالاست.

رستوران اسپاگو

عنصر کلیدی این رستوران بدون شک سرآشپز مشهور ولفگانگ پاک است که به عنوان سرآشپز برتری است که برای چندین دهه اسکار دریافت کرده است.

این رستوران که روی پشت ‌بام هتل قرار گرفته است مناظر خیره‌کننده ای به سمت پارک ماچکا و تنگه بسفر دارد. در اسپاگو مطمئناً از ترکیب غذاهای آمریکایی، آسیایی و ایتالیایی لذت خواهید برد.

رستوران هفت تپه

یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز زیبا، رستوران هفت تپه در سلطان احمد، قلب استانبول است.  این رستوران دریایی که بر روی پشت بام هتل سون هیلز قرار دارد، مناظر خیره کننده ای از شبه جزیره تاریخی استانبول را ارائه می دهد.

این رستوران دارای غذاهای کلاسیک ترکی و غذاهای بین المللی است.  این رستوران با منظره ای تماشایی از ایاصوفیه، مسجد آبی، تنگه بسفر و دریای مرمره، یکی از دیدنی ترین مکان های استانبول نیز محسوب می شود.

تعداد رستوران ها در شهر استانبول بسیار زیاد است و هر کدام دارای امکانات ویژه ای هستند. ما در این مقاله به چند مورد از آن ها اشاره کردیم. اگر شما به ترکیه سفر کردید حتما به این رستوران های استانبول یا رستوران های شهرهای دیگر رفته و تجربه ای خوش طعم و لذیذ به یادگار بگذارید.