لوکس ترین هتل های ترکیه

تاریخ ارسال : 1400/08/05

در چند سال اخیر ترکیه به علت آب و هوای مناسب، امکانات خوب و جاذبه های توریستی به یکی از نقاط مهم گردشگری جهان تبدیل شده است و چیزی حدود 45 میلیون گردشگر خارجی جذب کرده است. از همین رو صنعت توریستی به عنوان مهم ترین منبع درآمد ترکیه به شمار می رود.  هتل ها در گردشگری یک کشور اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی لوکس ترین هتل های ترکیه می پردازیم تا اگر در آینده قصد سفر به ترکیه را داشتید، سفری لذت بخش را تجربه کنید.    

1)هتل چهار فصل استانبول(Four Seasons Hotel Istanbul)

هتل چهار فصل استانبول ترکیه که در تنگه بسفر و منطقه بشکیتاش قرار دارد یکی از بهترین هتل های استانبول به شمار می رود. این هتل 5 ستاره از عمارت های به جا مانده دوره عثمانی می باشد. سبک معماری منحصر به فرد و کلاسیک به همراه امکانات لوکس آن اقامتی به‌ یاد ماندنی برای میهمانان فراهم می‌کند. قیمت اتاق های این هتل حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار برای یک شب است. این قیمت به نوع اتاق، متراژ، منظره و نوع سرویس بستگی دارد.

برخی از امکانات هتل چهار فصل استانبول:

امکانات تفریحی و ورزشی: این هتل دارای باشگاه های بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و استخرهای رو باز، سونا و جکوزی می باشد. در حمام های این هتل می توانید از خدمات ماساژ نیز بهره ببرید.

رستوران‌های هتل: رستوران آکوا که در تراس هتل قرار دارد منظره ای زیبا به سمت تنگه بسفر دارد. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی وترکی سرو می شود. وعده صبحانه نیز به صورت بوفه با تنوع بالا می باشد.

سایر امکانات هتل:  پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، خدمات ویژه معلولین، فروشگاه، کافی شاپ، زمین بازی، صندوق امانات، سیستم تهویه هوای مطبوع، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خدمات لباسشویی و خشک شویی.

2) هتل کاسا دی ماریس(Casa De Maris Spa & Resort Hotel)

این هتل 5 ستاره با چشم اندازی فوق العاده رو به دریا یکی از زیباترین هتل های منطقه مارماریس شهر موغلا است. ازتراس این هتل منظره بی نظیر دریا مشاهده می شود. قیمت اتاق های این هتل حدود ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برای یک شب دو نفره است. کارکنان هتل به زبان های ترکی، انگلیسی، آلمانی و عربی صحبت می کنند.

برخی از امکانات هتل کاسا دی ماریس:

امکانات تفریحی و ورزشی: هتل کاسا دی ماری شامل سالن بدنسازی، استخر روباز، میز بیلیارد و پینگ پونگ است. مرکز آبگرم و ماساژ هتل نیز از حمام ترکی ، سونا و خدمات ماساژ تشکیل شده است.

رستوران‌های هتل: رستوران های هتل غذاهایی ترکی، سنتی، بین المللی و دریایی را با بالاترین کیفیت سرو می کنند. تعداد زیادی رستوران با منو و بوفه در این رستوران وجود دارد. برای خورن میان وعده نیز می توانید به اسنک بار هتل مراجعه کرده و از خوردن میان وعده های لذیذ لذت بروید.

سایر امکانات هتل: اینترنت وای فای رایگان، فروشگاه، زمین بازی، روم سرويس، پاسخگویی 24 ساعته، آرایشگاه، کرایه اتومبیل با راننده، سیستم تهویه هوای مطبوع، خدمات خشکشویی.

3) هتل کراون پلازا (Crowne Plaza Antalya)

این هتل 5 ستاره از لوکس ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود. اتاق های این هتل دارای تراس با نمایی زیبا از دریای مدیترانه و کوه های اطراف دارند. قیمت اتاق های این هتل حدود 700 تا ۱۰۰۰ دلار برای یک شب است.

برخی از امکانات هتل کراون پلازا:

امکانات تفریحی و ورزشی: مهمانان هتل کراون پلازا می‌توانند از امکانات تفریحی و ورزشی از جمله سالن ورزشی، استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا،  بیلیارد، تنیس، حمام ترکی و خدمات ماساژ درمانی استفاده کنند.

رستوران‌های هتل: این هتل دارای رستوران های بسیاری می باشد که انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی،سنتی و بین المللی ترکی با بالاترین کیفیت تهیه می شوند تا میهمانان از طعم غذا ها لذت ببرند. همچنین صبحانه به صورت بوفه سرو می شود.

سایر امکانات هتل: اینترنت وای فای رایگان، فروشگاه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، آرایشگاه، صندوق امانات، زمین بازی، سیستم تهویه هوای مطبوع، خدمات خشکشویی.

 اگر به دنبال اجاره یا خرید خانه در ترکیه هسیتد با مراجعه به سایت ما می توانید بهترین موارد را خریداری کنید. برای دانستن اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

4) هتل لیبرتی لارا(Liberty Hotels Lara)

 هتل لیبرتی در منطقه لارا، یکی از هتل های لوکس در شهر آنتالیا می باشد که در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته است. این هتل دارای 311 اتاق بسیار لوکس و شیک است. این هتل ساحلی اختصاصی، استخری درون محوطه و داخل هتل دارد. خدمه ی این هتل می توانند به زبان های ترکی، روسی، فارسی و آلمانی صحبت کنند.

برخی از امکانات هتل لیبرتی لارا:

امکانات تفریحی و ورزشی: از امکانات تفریحی این هتل می توان به سالن بدنسازی، زمین تنیس، زمین والیبال، مینی گلف، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ اشاره کرد.

رستوران‌های هتل: رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را با بالاترین کیفیت سرو می کند. پخش زنده موسیقی و مراسم شعبده بازی در حین غذا خوردن از نکات جذاب این هتل است.

سایر امکانات هتل: اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، فروشگاه، آرایشگاه، زمین بازی، سیستم تهویه هوای مطبوع،  خدمات پزشکی، خدمات خشکشویی.

5) هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)

هتل 5 ستاره گرانادا لاکچری شهر بلک در منطقه سریک آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحلی اختصاصی است که با 5 دقیقه پیاده روی به آن می رسید.

برخی از امکانات هتل گرانادا لاکچری بلک:

امکانات تفریحی و ورزشی: این هتل دارای خدمات تفریحی و ورزشی از جمله استخر سرپوشیده و رو باز، استخر موج، استخر ویژه کودکان، سالن بدنسازی، تنیس، بیلیارد، بولینگ، حمام ترکی، سونا، سالن ماساژ است.

رستوران‌های هتل: این هتل  دارای رستوران ها و کافه های  متنوع و گوناگون است که در آنها انواع غذاهای ترکی و بین المللی به صورت بوفه و منو سرو می‌ شود.

سایر امکانات هتل: اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، فروشگاه، آرایشگاه، زمین بازی، سیستم تهویه هوای مطبوع، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری کودک، خدمات خشکشویی.

ما در این مقاله به بخش کوچکی از هتل های ترکیه اشاره کردیم. هتل های فوق العاده دیگری نیز در ترکیه وجود دارد که با یک جستجوی ساده می توان اطلاعات زیادی در موردآن ها به دست آورد.